ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΑΥΠΝΙΕΣ? ΟΧΙ ΠΙΑ

0

Πόσο δύσκολο είναι να κοιμηθούμε το βράδυ όταν το θερμόμετρο έχει ανέβει αισθητά?

Όλοι μας το έχουμε βιώσει πολλές καλοκαιρινές βραδιές με αποτέλεσμα να σηκωνόμαστε το πρωί και να μη μπορούμε να πάρουμε τα πόδια μας.

Άντε να βγάλεις οχτάωρο στη δουλειά!!!

Οι παρακάτω συμβουλές έχουν βοηθήσει αρκετούς. Δεν έχετε να χάσετε τίποτα με το να τις εφαρμόσετε. Το μόνο που έχετε να χάσετε είναι την αϋπνία. Άλλωστε αυτό δε θέλουμε?

*Τα πόδια μας είναι το πιο ευαίσθητο σημείο του σώματος μας στις μεταβολές της θερμοκρασίας. Πηγαίνετε στο ντους και δροσιστείτε από το γόνατο και κάτω, όχι με τελείως κρύο νερό αλλά με χλιαρό προς κρύο. Μη τα σκουπίσετε αλλά ξαπλώστε έτσι. Μια αίσθηση δροσιάς που θα σας ανακουφίσει!

*Επίσης μπορείτε να βάλετε κρύες κομπρέσες είτε στους καρπούς των χεριών ή πίσω από τα γόνατα ή στο εσωτερικό των αγκώνων. Μη τις ξεχάσετε επάνω σας, μετά από λίγη ώρα βγάλτε τις.

*Για όσους αθλούνται ,αποφύγετε τις βραδινές ώρες και προτιμήστε τις πρωινές τώρα το καλοκαίρι. Τώρα θα μου πείτε ποια πρωινή ώρα αφού οι περισσότεροι βρίσκονται στις εργασίες τους. Έστω προσπαθήστε να είναι μέτριας έντασης  η άσκησή σας.

*Επειδή για πολλούς το αναμμένο  air-condition την ώρα του ύπνου προκαλεί πιασίματα, νευρόπονους  ή ακόμη και ελαφριά κρυώματα, κλείστε τη πόρτα του δωματίου σας, επιλέξτε την πιο χαμηλή θερμοκρασία και αφήστε το να δουλεύει καμιά ωρίτσα πριν πάτε για ύπνο. Μόλις είστε έτοιμοι για ύπνο σβήστε το κλιματιστικό και απολαύστε τα δροσερά σεντονάκια σας.

*Τέλος τα βαμβακερά σεντόνια  σε ελαφριά χρώματα είναι η καλύτερη επιλογή. Απορροφούν  τον ιδρώτα και δεν σε ζεσταίνουν όπως τα συνθετικά.

Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε λιγάκι! Γιατί πόσες βόλτες να κάνεις στο μπαλκόνι για λίγη δροσιά?

Πηγή: anakalipto

.........................................................................................................................................
loading...


Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε like… η κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!